o autorach

Witamy na poświęconemu podróżom blogu Gosi i Konrada!

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

Jesteśmy mieszkającą w Gdańsku parą, której marzy się zwiedzić cały świat.

Po maturze wybraliśmy się na pierwsze wspólne zagraniczne wakacje- była to zorganizowana przez biuro podróży wycieczka all inclusive na Kretę. I tak naprawdę od tej wycieczki wszystko się zaczęło- nie mogliśmy wysiedzieć w hotelu, więc wynajęliśmy skuter na którym zostaliśmy brutalnie potrąceni, przekupiliśmy rybaka żeby zabrał nas na rejs podczas sztormu i uciekaliśmy przed greckimi bandytami. Wszystko oczywiście skończyło się szczęśliwie, lecz dało nam to dużo do myślenia; uznaliśmy że nie nadajemy się na wycieczki zorganizowane, a wyjeżdżanie na własną rękę jest dużo tańsze, dużo przyjemniejsze i dużo bardziej satysfakcjonujące.

I tak, w ciągu kilku lat udało nam się wdrapać się na norweskie fiordy, przekroczyć argentyńsko-paragwajską granicę na łódce pełnej przemytników, zostać okradzionym w Bośni, zobaczyć zorzę polarną na Islandii, opalić się na Copacabanie czy odmówić łapówki naddniestrzańskiemu celnikowi. Naszą misją jest popularyzowanie taniego podróżowania- staramy się przekonywać ludzi, że odkrywanie świata nie jest drogie, że wystarczy odwaga i chęć, aby przeżywać prawdziwe przygody.

Gosia 1546402_910372765647168_4272370660567481726_n
kiedyś wędrująca z plecakiem harcerka, dziś lekarka. Uwielbia ciepłe miejsca i słońce oraz egotyczne zwierzęta. Praktycznie wszystkie zdjęcia na stronie są jej autorstwa, ponadto to właśnie Gosia zawsze ogarnia mapy, dzięki czemu zazwyczaj w miarę wiemy, gdzie się akurat znajdujemy. Poza tym to jej urok osobisty i pozytywne nastawienie zjednuje nam ludzi podczas wyjazdów.

Konrad IMG_1736
robił wiele różnych rzeczy- w młodości trenował pływanie, później ukończył maraton i triathlonowe zawody Ironman. Pracował jako ratownik WOPR, sprzedawca w sklepie zoologicznym, opiekun kolonijny czy w końcu jako przewodnik turystyczny na Gdańskiej starówce. Podczas podróży odpowiada głównie za prowadzenie pojazdów, kontakty z miejscowymi i prowadzenie wszelakich pojazdów mechanicznych.